سوالات متداول خدمات الکترونیک

تاریخ آخرین تغییر: 
چهارشنبه, 21 نوامبر, 2018 - 08:31

1- نحوه اعتراض به صورتحساب صادره چگونه می باشد ؟

مشترکین محترم باید آخرین قبض صادره را به همراه کارکرد کنتور داشته باشند و با مراجعه به بخش خدمات الکترونیک وب سایت شرکت و یا هر یک از دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمایند .

2- نحوه درخواست انشعاب را توضیح دهید ؟

متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به بخش خدمات الکترونیک وب سایت و یا دفاتر پیشخوان مراجعه نموده و با در دست داشتن فایل مدارک مورد نیاز درخواست خود را ثبت نمایند .

3- مدارک مورد نیاز انشعاب آب و فاضلاب برای ثبت درخواست الکترونیکی را اعلام نمایید ؟

فایل اسکن شده سند، پروانه ، کارت ملی ، قبض آب قدیمی یا ملک مجاور

4- نحوه اخذ تسویه حساب را توضیح دهید .

با در دست داشتن قبض آب بهاء و آخرین کارکرد می توان با مراجعه به بخش خدمات الکترونیک وب سایت و یا دفاتر پیشخوان اقدام نمود.

5- نحوه درخواست جابجایی کنتور را توضیح دهید .

جابجایی خارجی ممنوع می باشد برای جابجایی داخلی با در دست داشتن آخرین قبض پرداختی می توان با مراجعه به بخش خدمات الکترونیک وب سایت و یا دفاتر پیشخوان درخواست خود را ثبت نمود .

© کلیه حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی محفوظ است